söndag 8 november 2009

En vintersaga II

3 kommentarer:

Jenny L sa...

Tystnad.

Ps. Eva, jag har varit inne på din hemsida i dag för första gången och sett dina fina konstverk. Inspirerande! Jag blev särskilt förtjust i "April, april", "Tannie" och konstverket i emalj som du döpt till "Bakom ridån". Jag tyckte också mycket om dina båda collage. Som sagt, det var väldigt inspirerande. Om du har utställning i Stockholm någon gång kan du väl säga till.

Sofie B-C sa...

Jag kom inte in på Törnell länken, men kommer att leta upp den själv när jag får tillfälle. Ville främst betona hur vackert och fridfullt det känns att komma in på din blogg. Jag delade just upplevelsen med våra två söner. Vi hoppas n'mligen på att kunna åka till Kiruna och Björkliden i år igen, i februari. Vi följer med spänningen utvecklingen!

Granne med potatisodlaren sa...

Tack Jenny. Jag ska absolut säga till om jag visar mina bilder närmare Stockholm.
Synd att inte länken funkar. Ska kolla om jag kan fixa en ny. Björkliden är ljuvligt.