fredag 5 februari 2010

Här är Halebops svar

Hej Eva!

Gällande ditt saldo. När jag kontrollerar så ligger din förbrukning sedan senaste faktureringen 2010-02-08 på 1 kr just nu.

Har hört med supporten och det kan tydligen i värsta fall dröja tills den fjärde i ny månad innan saldot uppdaterats när det gäller samtalstrafiken. Om man har ringt ett samtal eller inte i den nya månaden kan också spela in i om saldot uppdaterats eller inte.

Men nu verkar det som att det har uppdaterats. Vad får du fram om du slår *101# och lur ?

Har satt in 100 kr i en samtalspott på ditt abonnemang som kompensation för besväret. Din samtalspott kan du se genom att knappa in *121# och lur.

Mvh/Lars L

Halebop

Nu får jag hoppas att det fungerar. Men ack nej. Varken de 100 kronorna eller de andra kronorna som jag har satt in syns. Så vi får se vad som händer nu.

2 kommentarer:

Lena sa...

Hur var det nu; 101 och lur eller 121 och lur!? De har kanske nått riktigt lur för sig de där haleboparna. Telias ungsatsning, men det visste du väl!?

TACK för vackra bilder, och ord. Hur fixar man en besöksräknare!?

Kram!

Granne med potatisodlaren sa...

Evigt ung valde jag Halebop. Nej Signe ville ringa gratis till mig. Och jag valde Halebop för länge sen.

Besöksräknaren fanns bland valmöjligheterna när man öppnade en gadget. Signe är borta på party men jag ska fråga henne i morgon.