söndag 19 december 2010

Bästa musiken att vara kreativ till.

13 kommentarer:

Ulrika sa...

God jul och gott nytt år!

Cecilia N sa...

Också härlig!

Anonym sa...

Härligt! Kände jag inte till, nu gör jag det.

Granne med potatisodlaren sa...

Tack Ulrika. Det samma till dig.

Sofia Jannok är en pärla, Cecilia och Carina. Jag blir fylld av glädje när jag lyssnar till henne.

Sophia Callmer sa...

Härligt, tack!
Ska lyssna på mera, tyckte verkligen om detta, kram!

Granne med potatisodlaren sa...

Vad bra att fler hittar till Sofias musik. Det är hon värd.

Cecilia N sa...

Nu har jag kört en slinga med 6 låtar av henne hela dan (youtube).

Tack så mycket!

Granne med potatisodlaren sa...

Vad bra att du hittat Sofia!

Lilla Professorskan sa...

Jättebra!

Granne med potatisodlaren sa...

Och helt annorlunda från varjedagmusiken på radio.

Jenny L sa...

Häftig!

Jenny L sa...

Ps. En riktig gåshudslåt.

Granne med potatisodlaren sa...

Ja, musik som öppnar nya vyer.