lördag 1 januari 2011

Det nya året

ligger där framför oss. Det är bara att följa ljuset.

7 kommentarer:

Maria Moln sa...

Vilket bra upprop. Så gör vi allihop!Försöker att bara se det ljusa. Försöker att bara tänka gott. Hoppas att året blir positivt och ger oss lite tillbaka.
Kram Eva. Gott år önskar jag alla i din familj.

Granne med potatisodlaren sa...

Tack Maria. Allt gott till er också.

Ulrika sa...

Gott nytt år!

Anonym sa...

Härligt! Allt finns om vi bryr oss om att se efter.

Annika Estassy sa...

Vilken fin bild! Och ja, jag tänker följa ljuset...
God fortsättning!

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Så fin bild. Bra att du visar oss ljuset, klart vi följer det.

Granne med potatisodlaren sa...

Tack Ulrika, Carina, Annika och Eva. Jag ser så mycket mer när jag får läsa era fina bloggar och uppleva saker som ni upptäcker.

Det är ett nytt äventyr varje dag som jag hoppas få vara med om ett eller många år till.

God fortsättning.