torsdag 25 augusti 2011

Dimmigt tänkt

Nere vid älven diskuterar svanarna och jag smyger ner i dimman. Kan de tänka klart en morgon som denna? En dag när jag räknar mina steg genom att tyst säga dimmigt, dimmigare, dimmigast? Jag tror att de i alla fall är bättre på att hålla kursen, än vi skumögda människor.

För vad ska man säga när ett av landets största kommunikationsföretag, Telia, skyller på reservdelstillverkare, när 50 000 abonnenter förlorar sin fasta telefoni och den mobila inte fungerar?


Varken snö eller dimma... i Norrbotten?

2 kommentarer:

www.evaswedenmark.blogspot.se sa...

Men jag måste säga att dina kommentarer aldrig är dimmiga utan klargörande och klarsynta!

Granne med potatisodlaren sa...

Tack Eva. Det gör mig glad att du läser vad jag skriver. Och jag läser vad du skriver med glädje varje gång du lägger ut ett nytt inlägg.